Sunday, January 19

It's two o one four!

Assalamualaikum dan hello guys!

Huaaa lama gila aku tak tulis blog ni. Rasa macam janggal, awkward pun ada. Malu pun, ada sikit. Yelah, last aku post entry time Maria Elena bertunang, now beliau dah ada baby dah pun. So, yeah. Macam yang awak awak semua tengok, image blog pun dah bertukar, link blog pun dah tukar. Tahun baru kattakko.

Selamat tinggal rama rama bergerak, selamat tinggal polka polka.
Bercerita pasal tahun baru, mestilah kita ada azam baru kan? Apa azam baru korang? Dah tercapai belum azam awak untuk tahun lepas? Kalau ditanya aku, alhamdulillah dah tercapai. So 2014 ni aku belum tanam apa apa azam lagi. Tengah consider nak capai azam untuk kurus tu. Tapi baru consider lah baru consider. Mungkin tanam azam tu sangat mainstream, jadi aku tanam hasrat untuk kurus sudahlah kan.

Hmmm yelah yelah. Aku punya azam untuk tahun 2014 ni, turun 10kg-8kg. Macam mustahil tapi ada kemungkinan. Ada kemungkinan. So nak taknak target untuk tahun ini adalah, kurangkan berat badan. Sebab aku tak rasa aku boleh kurus slim melim macam model Victoria Secret tu. Serious.

Antara azam yang tak tercapai capai adalah nak latih diri ni jadi perempuan yang you know, ladies like, girly girly like. Well mungkin tu termasuk dalam hasrat diri kot.  Mungkin aku jadi kan hasrat untuk jadi ladies girly girly glitter ni untuk azam tahun yang seterusnya. Insyaallah. 

Walaupun rasanya dah terlambat nak bagi ucapan tahun baru, tapi takpa. Aku nak ucap jugak Happy new yearr untuk awak awak yg tengah baca. *bapak awkward sia* Mmm aku nak kongsi banyak story ni. Banyak sesangat. Tapi aku rasa malas nak taip sekarang. Jadi aku post untuk next entry. Ok. Tu je. 

Oh lupa, aku sambut new year dengan journalism-ate kat ICT itu hari. Best. Firework depan mata, sampai terang benderangg tauuu langit. Cantik gila. Dalam 6 7 minit kot. Lupa dah.

 .

 

Ni baru kat ICT Shah Alam, belum negara luar lagi kan? Takpa. Ada masa kita tengok sama sama kat Dubai ya awak? Taknak Dubai?
 

 Ok. Pilih lah mana awak nak.


Bye!


No comments: